måndag 3 november 2008

Nu har denna helg passerat med födelsedag, en fest hos Emelie, lite fest på Knuten och sedan även Denice födelsedag! Var till henne igår med paket och fick fika! Vi har inte kännt varandra så länge, men det känns som flera år! Är så glad att vi blev vänner gumman!

Men det största med denna helg är att jag blivit mamma till min lilla Missy! Det är min lilla katt! Hon är så söt och snäll, men lite busig, mend det får hon vara, för hon är sötast i världen, min lilla gos! Kommer väl upp en bild när jag har hittat USB kabeln, annars så får jag väl låna Miss Smirnoff kabel, som jag alltid gör på jobbet!

Just nu sitter Missy här med mig och kikar när jag skriver...sen leker hon även lite med mig...hon är så sööööt!

Nä nu ska jag mysa med henne lite!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gulligt att du skaffat katt! Eller nej nu ljög jag, jag gillar inte alls att du skaffat katt. Hur ska jag nu klara av att hälsa på dig? (fast jag tycker att det är gulligt)

Mina Bravader sa...

Ja jag vet, men jag vill inte vara ensam på kvällarna och då är ju en katt bra för mig, för en karl det lär jag inte skaffa på ett tag ;)