tisdag 11 november 2008

Vilken helg

Lite sen uppdtering, men det är väl för att hjärnan har vart för full så det inte gått att skriva.
Helgen har vart intensiv men så rolig. Fredagen efter jobbet så var det hem och göra sig i ordning, hämtade upp Denice och Jessica på jobbet och hem till Denice för att börja festa. Dit kom även Emelie och Sandra. Jörgen kom och hämtade oss vid 21 tiden och då även med 2 grabbar. Det bar iväg till forum på Skalet. Där var det massa folk och jag tror att vi stod på dansgolvet konstant. Vart även en liten lek där ;) Det var väldigt kul, synd bara att det var 2 brudar som var så störig, men det kom ju pappa Jörgen och fixade! haha....
Dansandet höll igång till stängning då det bar hem för alla utom mig och Denice, eller till Sveg for ju alla, men vi skulle på efterfest. Så det blev ett besök hos Tor. Där var det lite trevligt folk och vi var där i X antal timmar. KOm hemtrippsande runt 8 på morgonen lite sådär lagomt pigg. Blev lite telefon när jag kom hem och sen somnade jag i några timmar.
På lördagen var det sedan dags för skalet igen. Men då för mig, Denice, Emelie och Sandra. Var väldigt svårt att komma igång, men det gick väl ganska bra det oxå! Var hur mycket folk som hellst ute, bla syrran! Var kul att få se henne på krogen oxå! Var packat med folk så det var svårt att röra sig och det var nog lite roligare på fredagen, men det var ju kul lördag oxå! Kan ju säga att jag somnade väldigt ovaggad på lördagen.
Söndagen spenderades i soffan halva dan, lagomt seg vill jag lova. Var förbi Dollar en sväng och träffade pappa eftersom det var farsdag, sen hann detbli ett snabbt besök hos Tömek.
Söndag kväll spenderades med Lars och Micke med något glas rött och lite ost och kex.

Igår var det då en ny arbetsvecka som startade, var ju sådär lagomt kul, alla hade roligt på min bekostnad för ett missförstånd om en tvättmaskin! Tack för det glappkäft Jensen ;) Men det kan jag bjuda på! Så igår var det utmobbning på hög nivå!

Nä Denice, vad säger du om helgen, den kan summeras rätt bra va? 3-3 och 1-1, det var ju rätt bra gjort! Hahahahaha

2 kommentarer:

Anonym sa...

jopp det va en galen helg;) men räkningen fortsätter... eller hur :D

Mina Bravader sa...

Ja klart att den gör, men det kanske är slut på det nu för din del? ;) För jag tycker vi går in för det vi pratade om igår!