onsdag 22 oktober 2008

Lite små chockad.

Jag är nästan i chock, efter 7 år har han kommit hit igen för att hälsa på. Jag har inte träffat honom än, men mamma och pappa har. Ingen visste att han skulle komma, nån kanske visste, vad vet jag. Men iaf när jag pratade med mamma så hade han bara knackat på och klivit in däe hemma på Buanvägen. Efter som jag sa 7 år. Mamma hade stått som en fågelholk, hon blev väldigt överraskad och glad tror jag!
Jag förväntar mig faktiskt att få träffa honom imorgon! Och det ska bli kul, var så länge sedan!

Vem det är? Ja det ska jag inte avslöja förrän jag själv har fått träffa honom. Men jag lovar att göra det så fort jag kan!

Nä nu är snart reklamen slut och Greys ska få min totala uppmärksamhet.

Innan uppmärksamheten flyttas till tv måste jag bara berätta om min dialog med en vän

Jag: Har du sovit med någon när jag var i S-vall?
Någon: Nej, fan det är X månader sedan jag hade sex.
Jag: Man kan ju bara sova tillsammans utan att ha sex?
Någon: Ööö Neeej!

Det var lite kul!

Inga kommentarer: