söndag 19 oktober 2008

Igår hade jag en mys pys kväll med Denice igen. Som vanligt blev det fram med camen....haha. Vi är ju väldigt lättroade iaf. Vi kopussade, hälsade på Pekka och hans kusin ;) käkade nudlar och ja gapskrattade så tårarna rann....Vi satt och pratade med en massa folk till halv 5 i morse!!
Då var iaf jag uppe på övertid kan jag lova. Sen gick vi å la oss å sov! Somnade ovaggad kan jag lova. Jag tror nog Denice car tröttare än jag i morse, hennes lillkille vaknade väl vid 6 eller vad det var...

Vid 9 klev vi upp (eller de andra var ju redan vakna), vi fixade frukost och Jessan kom förbi. Sen gick vi in allihop å la ikull oss på sängen, så blev det väl en timmas siesta! Efter det var det bara att fixa till och gå hem;)

Och här är jag nu! Ensam och uttråkad.

1 kommentar:

Anonym sa...

synd bara att Pekka va så blyg att han inte ville komma fram .... fan jag som va så sugen =P