fredag 3 oktober 2008

Nu är jag trött på allt snorande och nysande. Och mitt uppi allt så har toalettpappret tagit slut och jag bara orkar inte gå å köpa nytt nu! Det får faktiskt vänta till imorgon!

Sitter å pratar med Hogglas på MSN, sitter å pratar om att det alltid slutar skit i alla förhållanden jag haft och att jag inte lyckas träffa någon. Antar att det inte är meningen att jag ska ha någon, men nu ska jag fan sluta engagera mig också. Jag orkar inte hålla på. Träffar man någon så gör man men jag ger upp hoppet. Är det någon som vill ha mig så får de komma till mig.
Saknar han faktiskt, Hogglas alltså. Han är så bra att prata med. Och så är han en av de snällaste människorna jag vet. Han är en av dem jag räknar till mina bästa vänner, även om vi inte ses så ofta. Nu sist hade det ju bara tagit 2 eller 4 år. Men det känndes inte som så lång tid när jag träffade honom för några veckor sedan! Jag hoppas att han kommer hem snart så vi kan ta en hel kväll å bara prata om allt. Han är ju så lätt att prata med. Och läser du det här ska du veta att jag ALLTID finns här för dig!

Nu när vi ändå sitter å pratar om vänner så kan jag ju säga att jag saknar Anna. Även fasst hon bara har flyttat till Östersund så känns det långt. Men hon är en sådan där äkta vän. En som man inte behöver prata med varje dag men som man vet att man kan ringa när det verkligen är något. Hon är en man vet alltid ställer upp! Och jag skulle göra detsamma för henne. Och det hoppas jag att hon vet.

Knota, han älskar jag! Inte älskar i den bemärkelsen att jag är kär, utan jag älskar honom enormt som en vän! Han är en vän som jag aldrig skulle klara mig en dag utan!

Sen har vi ju er vänner här hemma. Vad skulle jag göra utan fröken Wallin, Denice och Jessica?! Det kan man ju undra!
Jag och fröken Wallin måste nu ta å boka in våran helg på forum. Hoppas på att hitta boende, eller finns det kanske någon blogg läsare som vill ställa upp som chufför?

Nä nu kanske man skulle ta å göra sig iordning för sängen? Ska ju på team fest i Ljusdal imorgon!

Inga kommentarer: