söndag 12 oktober 2008

Bakis dag

Idag har det verkligen vart tungt. Var längesedan man var så här bakis. Hade fan glömt bort hur det var att vara bakis. Men det var riktigt kul igår! Var i Hogdal igår, Madde hade ju sin 18 års fest igår. Vid 18 tiden var det dags för middag. Var jag, Madde, Emilia, Mirja, Malin, Eve, Nina och Lollo som käkade. Blev lite drinkar och vissa fick ju i sig en hel del tequila, men det har jag nog blivit för gammal för att palla med. Efter middagen så kom det mer folk. Kändes som om hela byn var där. Men det var bara kul. Blev massa dans, sång och skratt.
Madde fick även en fin pressent av sina kära vänner, en fin fin kallender samt ett kit med sexleksaker ;) Det kan hon ju kanske ha nytta av...haha
Finns så himla mycket att berätta om igår men då skulle detta inlägg bli hur långt som hellst. Det var full fart hela kvällen, men det var ju några som svek lite tidigt och somnade ;) Kim hittade man i en säng....utan byxor...hm...sen var det Andres tur att stappla sig upp för trappen och bli nerbäddad...och sist var det Emil. 3 slagna hjältar! Själv höll man ut till halv fyra i morse. Här hållar man ut med tonåringarna ;)
Men sen blev det även tungt för mig så det blev att tränga in sig i sängen.
Imorse blev man dock väckt av Emil som var på strålande humör och inte verkade ett dugg bakis. Han var väldigt rolig och hade roligt åt mina kläder...haha Men det är en annan historia.
Gick från att vara vaken och uppe till att lägga mig i sängen mest hela tiden...Men kl 14 var det dags att förflytta sig till soffan, där somnade jag rätt fort.
Men vid 17 tiden hämtade jag upp grabbarna och åkte hem till Sveg. Och det var nog tur att det inte fanns någon polis kontroll för jag kännde mig inte pigg!
Väl i Sveg så blev det Sibylla för min del, sen en kopp hos Tömek.
Kvällen har sedan spenderats hos Denice. Det var en intressant söndagkväll måste jag säga...haha Var längesedan jag skrattade så mycket. Och du Denice, bäst att passa väggarna ;)
Nä nu ska man väl försöka få något i magen innan jag ska sova, har ju inte fått i mig så mycket än det lilla jag åt på Sibylla...magen skriker! Sen ska jag lägga mig i mmin stora sköna säng och sova och hoppas på att man mår bättre imorgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA fy fan vilken kväll ..... Helt galet!!! men jävligt kul =)

Mina Bravader sa...

Ja det var fan kul. Längesedan man skrattade så man grät. Hahaha