torsdag 28 augusti 2008

Träningsvärk

Igår var det tredje dagen med powerwalk och GI mat, det känns faktiskt ganska bra. Tur att man får äta kött, men det är lite svårt att klara sig utan potatis tror jag. Men man får ju fixa goda sallader istället. För det är ju gott att ha till en bra köttbit.
Powerwalken går väl hyffsat, min kondis är ju inte på topp så jag ligger väl två steg efter Jennie hela tiden, men det kommer väl igång snart hoppas jag. Jag ska göra mitt bästa iallafall. Men jag kan ju lova er att jag har en satans träningsvärk i magen. Så det kanske börjar hända grejer snart. Kan ju hoppas. Skulle inte skada att tappa 5 kilo och gå ner lite runt midjan.
Men huvudsaken är enda att jag kommer iform lite. Förhoppningsvis så börjar vi ju på medelgympan som korpen har på måndagar oxå. Men nu på måndag ska vi ju ha VOC fest med grillning och kubbspel. Är faktiskt ganska bra att bo i Sveg, finns mycket man kan göra här som bra rundor att gå, gympa och allt sådant. Skönt.

Här kommer lite bilder med hur jag ser ut innan powerwalk och GI starten.


Inte de finaste bilderna men men.....

Inga kommentarer: