fredag 22 augusti 2008

Förvirrad...

Mina tankar går fram och tillbaka, vet inte riktigt vad det är som händer inne i hjärnan nu. Men det är mycket, trodde inte man kunde tänka så HÄR mycket och bli SÅ förvirrad.

Hur är läget nu? Förstört? Inte låtsas om något? Ledsen? Arg? Sur? Glad? Längtansfull?

Ja jag vet inte vad jag känner och tycker....eller det vet jag nog, men vet inte om det är så jag ska känna eller om det bara är helt fel?!
Vem ska ge mig alla svar?! Hm....är nog bara jag som kan göra det, men det är fan så svårt.

Som jag sa igår till en person, blir alltid så osäker på mig själv. Vill inte bli det. Men blir det och då blir jag störd i huvudet. Inte min mening. Fan, kan jag inte bara vara normal som alla andra!!!

Nä har ingen lust att blogga, har egentligen hur mycket som helst att skriva men får bara inte ner det just nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan ju trösta dig med babe att jag inte heller är normal =)Och förvirrad tror jag alla är någon gång emmelllanåt. Men du vet att vill du prata så kan du alltid prata med mig.

Mina Bravader sa...

det vet jag att jag kan. men nu känns allt bättre!