fredag 15 augusti 2008

Tött as hell

Jag skulle göra nästan allt för att få ha en säng här nu...jag är så trött så jag vet knappt vad jag heter. Skulle vilja gå hem från jobbet och sova en skvätt. När Jessica ringde 07.30 för att säga att hon stod utanför mig och väntade så hade jag nog vart vaken i ca 8-10 min.
Varför denna trötthet undrar ni säkert?! Jo det var så att jag nog hade mitt livs längsta samtal i går. Pratade med Han i ca 4.5 timmar....ja ni läste rätt mer än 4 timmar. Men tiden gick fort. Vi pratade om det mesta. Gamla ex, familjer, barn, semestern, jobb....ja allt....Även om att 19 dagar är alldeles för lång tid. Men nu har jag intalat mig själv om att det kommer att gå jätte fort så snart är det torsdagen den 4e och jag sitter i en bil på väg till Sthlm. Så nu hoppas jag att det säger swisch och att dagarna går.

Nu försöker jag pigga upp mig själv genoom att plugga in mp3 spelaren och låter Pittbullfarn - Army of Assholes ljuda i mina öron. Det är musik som får en lite piggare och allt humör att komma fram. Så snart visar det sig väl vad jag är på för humör.

Vad står på schemat idag då? Jo jag har ju mina 1228 oustanding RMA att göra. Sedan 08.00 har jag mailat till 13 st. Lite kvar. Just nu är det bara danska, och dem orkar jag inte riktigt ringa. Men jag ska väl börja med det också när klockan har blivit 10 och butikerna där är öppen.

Åter till plikten....Höres senare...

Inga kommentarer: