torsdag 14 augusti 2008

Skit....

Idag har det vart en jävla piss dag på jobbet...jag har fått lite nya arbetsuppgifter...eller nygamla är de väl. Men iaf, det är skit tråkigt och nu vill jag verkligen inte vara kvar här. Och det låter inte som om jag kan få komma till tekniska igen heller......ÅÅåååå vill inte göra det här förbannade outstanding. Det är så tråkigt så jag kommer somna på jobbet.

Är då väldigt sugen på nytt jobb. Som jag sa till mamma idag, skulle kunna sälja allt jag äger i möbelväg, säga upp lägenheten och flytta ner till Sthlm igen. Men då är det ju kruxet med lägenhet..Men det kan ju kanske lösa sig det oxå tillslut. Har lagt ut lite krokar, eller Jennie har gjort det. Så vi får väl se. Och att få jobb lär man inte behöva oroa sig för. Eller vad tror ni? Jag kan ju alltid ta fram mina gamla TB kunskaper igen...eller kanske GRMS har ett jobb åt mig på Samsung?! De hade ju det för ett tag sedan...men vi får väl se.

Nä nu ska jag sitta och glo lite i min outstanding RMA lista......huvva vad tråkigt.....

Kanske hinner med ett inlägg till innan jag går hem...

Inga kommentarer: