fredag 15 augusti 2008

Inte ett dugg piggare

Fortfarande lika trött som jag var i morse. Det straffar sig verkligen om man inte sover ordentligt på kvällarna. Ska kanske nöja mig med kortare samtal i fortsättningen...Men det är ju så svårt att sluta prata med någon som man tycker om att prata med.

Dagen idag har vart väldigt lång och seg. Har inte hänt så mycket. Har minskat ner outstanding till 1168 st nu, pga att en del var så nya så det är ingen idé att göra det nu. De får vänta lite. Så det har jag roat mig med idag...eller iof så har jag kanske inte gjort så överdrivet mycket idag....hm...fy på mig. Men på måndag ska jag ta lite nya tag och nya krafter skall samlas in under helgen.

Ikväll ska nog Jessica följa med till Hogdal på bingo. Ska sitta med Sandra, vann ju 200 sist i hennes bil. Så vi måste skaka hand ikväll igen. För det verkar ju fungera super.

En timma kvar av arbetsdagen nu. Har igentligen inte tid att blogga men det tar jag mig tid till. Orkar bara inte göra något. Så jag ska sitta här med min mp3 i öronen och bara jobba lite lite lite den sista timman.

Hoppas ni får en trevlig helg, jag ska försöka vinna pengar så jag kan gå på Storön i helgen. Är ju cruising och massa annat kul här i helgen!

Inga kommentarer: