torsdag 14 augusti 2008

Hann ett till inlägg....

Nyss ringde Hannah för att kolla om hon loggat ut, och det hade hon! Lite gravid glömsk?! Har hört att de som är gravida kan bli det?! Är det sant? Blir man extra virrig? För då vill inte jag bli gravid. Jag ska ju vara glad att mitt eget huvud är med när jag går ut. För hade det vart så att man kunde ta av det så hade jag defenitivt gått ut utan det. Lider lite av alzimers light tror jag...men det ligger nog i släkten. Tycker alla är mer eller mindre virriga där.

Dagen har gått extremt sakta och jag tycker det var hundra år sedan klockan var 17....men icke, det var bara 44 min sedan...Så nu är det 16 min tills man får gå hem. Då blir det hem å slänga i sig mat. Lämna bil nycklar till Lars om han ska ha min bil vill säga...sen kommer Jessica och plockar upp mig så ska jag sällskapa med henne medans hon ska passa Jacob.

Jo blev ingen brorunda ikväll. Anna hade allergi och ögat rann mycket...så det blev tv soffan och pizza hos henne istället. Var gott. Är ju dumt att vara nyttig eller??

Imorgon blir det hem till Hogdal en sväng. Ska se om min regn jacka är där...är ju dumt att ta bilen till jobbet bara för att man inte hittar sina kläder. Så nu ska det letas. Så ska jag se om det kanske kan bli ett besök hos fröken Tömek. Var ju evigheter sedan jag träffade henne ju. Vi har säkert en del att prata om nu...

Inga kommentarer: