onsdag 13 augusti 2008

Är jag själv eller?

Idag känner jag mig mäkta irriterad! Känns som jag är själv här ibland....Hittade fax från 21/7 borta vid faxen...då blev jag inte glad. Så det var bara att skynda sig att ta tag i att göra en ansökan på direkten. Tur att det var en kredit och att kunden var löst. Ska man behöva gå hit på semestern för att se till att saker blir gjort?

Åååå jag vet att jag gnäller men vissa dagar känns inte så bra här....visst jag har dagar jag kanske gör mindre...men jag försöker då alltid göra så mycket jag hinner och kan.

Igår gick jag hem med en satans mensvärk. Somnade på soffan nästan direkt. Vaknade 3 timmar senare. Började fxa middagen. Hade ju Hannah och Richard på middag. Det blev potatis gratäng, fläskfilé, bea sås och vitlökssmör. Sedan var det glass med chokladsås. På kvällen blev det promenix med fröken Jennie och sedan ett glas rött i hennes soffa framför big shots. Vi var även sugna på chips och godis, men våra försök att få hem det gick inte så bra...

Idag står det promenix med Anna och sen sa hon något om att jag måste hjälpa henne att äta upp korven...så vi får väl se hur det blir.

Snart har jag lkunch, då ska jag lugna ner min irritation lite.....andas andas andas.....räkna till tio och andas lite till.

Inga kommentarer: