måndag 25 augusti 2008

Underbara måndag

Vet inte om jag kan hålla med om min rubrik. Varför är man alltid så trött på måndagar? Har ju haft hela helgen på mig å slappat och det har jag gjort också.

Fredagen åkte jag, Sandra och Olle på Bingo i Hogdal. Jag vann 100 kr. Är så typiskt att jag ALLTIS för dela när jag vinner. Otur i spel....Men har jag tur i Kärlek då?? Det återstår att se...
Efter bingon åkte vi till Älvros där jag bytte bil till min lilla Nissan. Sen fick jag och Olle med oss Jocke som extra resenär.
Väl i Sveg skjutsade jag hem Olle och Jocke skjutsade jag till Knuten. Hem med mig och jag tog en dusch och ringde till Jessica. Hon kom över, vi tog ett glas vitt som smakade allt annat än gott.
Vi gick vidare till Knuten en sväng, men det blev en hyffsad tidig kväll för mig.

På lördagen gjorde jag inte mycket. Satt hemma hos Tömek med fröken Wallin. Drack lite kaffe och pratade lite.

Söndagen var det säng läge med en jätte bra bok till kl 12.30. Sen kom mamma och Madde upp och det blev Dollar och sen bjöd mamma på mat på Knuten. Sen var det hem å läsa igen. Sen tittade Gunilla och Jennifer upp en liten sväng.
Gick och la mig tidigt och läste. Kan inte släppa boken. Kan verkligen rekomendera ALLA Denise Rudbergs böcker. De är så bra!

Idag är det då den berömda härliga måndagen...eller så inte. Men jag och Jennie har nu bestämmt oss för att börja ett nytt liv. Jennie har tagit ut ett fyra veckors program så nu ska vi bli smala :) Så nu ar det färdigt med onyttig mat och godis.....Hur ska det gå....haha

Nä nu ska jag jobba på de sista 55 minutrarna...

Inga kommentarer: