onsdag 27 augusti 2008

Grinig

Har kännt mig lite grinig fram tills för ett tag sedan. Berodde nog på att jag inte trodde mn fick dricka kaffe när man körde GI. Men det får man ju! Så då blev jag glad. Så nu har jag slängt i mig 2 koppar svart kaffe och känner mig genast mycket gladare.

Har precis betalat mina sista räkningar och det är förvånande att man faktiskt har en hel del kvar. Men det kan ju bero på att jag fick lite mer i lön också. Fick ju semesterersättningen nu. Inte för att det är så mycket pengar men alla extra kronor är ju välkommen.

Hoppas på att man kunde hitta ett extrajobb typ varannan helg, det skulle passa mig bra. Eller vissa kvällar efter 17. Skulle sitta fint med lite extra pengar så man kan spara lite. kanske till en resa?

Vet nu hur tråkigt det är med outstanding RMA?! Det är snart outhärdligt tråkigr. Men det är bara att se nöjd ut och göra sitt jobb. Ska snart ta mig an den danska lådan. Ska börja med den vid halv tänkte jag. Åter till listan ;)

Inga kommentarer: