fredag 1 augusti 2008

Jag överlevde...

....att hålla i utbildningen! Men pratade dock inte på engelska. Det fick bli svenska men med ett material på engelska. Det känndes som om att det gick ganska bra iaf. Men jag ångrar mig lite att jag inte pratade på engelska.
Nu när det där är gjort kan jag ha det lungt i helgen. Blir att åka hem till Hogdal ikväll. Ella och Tilda åker ju hem till Sthlm på söndag så imorgon på förmiddagen är enda dagen jag hinner med dem. För på lördag kväll ska Denice klippa mig och så ska vi nog kolla på film som det ser ut nu. Så vi får ju hoppas på en trevlig kväll med tjejerna.

Dagen idag har för övrigt vart jävligt lugn....händer inte ett smack! Men nu när Jörgen äntligen tagit ner väggen så kan jag ju alltid prata med honom. Och det gör ju dagen lite roligare än att stirra in i väggen som satt där innan...

Inga kommentarer: