torsdag 31 juli 2008

Middag med tjejerna!

En mysig kväll igår med brudarna. Vi skulle grilla i de inköpta engångs grillarna, men det gick INTE då skiten vägrade brinna. Så det var att plocka fram quick grillen. Men lika gott för det. Blev grillning av fläskfile i den, till det vart det potatisgratäng, vitlökssmör med en massa vitlök, bea sås, sallad och bröd. Det var super gott. Sen var det rött vin såklart!
Var ett trevligt sällskap med en massa skratt och prat, men nästa gång tycker jag att mobiltelefonerna lämnas hemma. Någon som håller med?
Blev inte så mycket vin för min del, men desto mer för andra...haha. Jag tror inte jag har haft en sådan rolig cykeltur hem någongång. Det var skratt så tårarna rann och man fick kramp i magen.
Har ju en liten rolig dialog:
Jag: Varför ska du cykla över hela vägen?
Min vän: Därför att den är så bred....

Det var faktiskt jätte kul just då....

Ikväll blir det bilbingo med Annelie och Jessica, och efter det är det film med Murray. Blir säkert trevligt. Hoppas jag kan fira med en vinst ikväll!

Imorgon är det dags för testet. Har vart lite små nervös hela dagen, men det går nog bra. Jag har nu kommit fram till att prata om GRMS. Det är ju det enda jag känner att jag kan prata om och kan bra. Men problemet är ju att det skall vara på engelska. Men det går säkert super.

Nä nu är det bara 5 min kvar av denna dag.

Inga kommentarer: