lördag 5 juli 2008

Igår var vi bara hemma på kvällen. Kollade på 8 miles och käkade choklad och chips. Skönt att inte gå ut på ett sätt, men jag hade mer än gärna vart hemma nu och varit på björnfesten. Det hade ju varit hur kul som hellst. Men jag kan nog ta igen festantet med ala där hemma senare i sommar. Har ju faktiskt 3 veckor kvar av semestern.
Har även nyss bokat resan till Sthlm imorgon. Åker dit oc möter upp mamma så åker vi med brorsan hem på måndag. Kanske man kan kolla på mtchen imorgon då...kan ju hoppas. Men ska inte planea något ifall det inte blir så för då blir jag bara besviken.
Ska även försöka få med mig Knota upp till Norrland, men han är sjukt svårövertalad...men jag ska försöka så gott det går. Men det skulle vara så kul om han ville följa med.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, hoppas vi kommer ut lite...Men jag återkommer väl med detta senare om jag har tid, annars får jag uppdatera när jag kommer hem på måndag.

Inga kommentarer: