onsdag 9 juli 2008

Nu börjar det att bli tråkigt med semester...men det blir väl roligare när Jessica får semester till veckan så man har något att göra på dagarna. Idag har jag vart på jobbet i ett par timmar. Skulle bara dit å lämna ett papper till facket, men det blev ju att man stannade kvar å pratade. Passade även på att läsa mina 96 mail....fan jag kommer ha en sprängfylld inbox när jag kommer tillbaka till jobbet.
Jag och Marie var och lunchade på Knuten. Blev en pizza, de gör ju världens godaste pizza där. Undrar hur mycket skräpmat det kommer att bli när jag och Marie ska bo ihop...men nä vi måste försöka hålla oss ifrån det där Marie. Vi får leva på sallad tycker jag....magen på mig måste bort. Och då måste jag ha stöd. Så ska jag hålla mig borta från onyttigheter så får faktiskt Marie oxå göra det...tycker du det låter som en bra idé?

Nu på kvällen så har jag, mamma och brorsan vart å åkt bil i skogen. Kollade in gruvan där de ska borra guld och zink, sen var vi förbi Märvika och lite andra ställen...Så nu itter man här framför datan, klockan är 21.10 och man är inte på humör för någonting.

Är mycket i mitt huvud nu...Vet inte riktigt hur jag ska göra för att få det som jag vill. Eller jag vet knappt vad jag vill. Eller jo det vet jag väl, men det kommer att bli svårt att få som jag vill så frågan är om man skall låta bli allt helt och hållet....men det vill jag ju inte heller...Fan det här blev förvirrande. Men hur ska man veta vad som är bäst?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det låter som en utomordentligt DÅLIG idé att jag måste hålla mig ifrån onyttigheter bara för att du ska göra det! =) Nä men seriöst då så har ju jag också en mage som måste bort så det blir nog bra om vi gör det tillsammans =) Fan va bra det här kommer att bli Mickan!

Mina Bravader sa...

Vi kommer nog att bli världens bästa sambos du och jag Marie!