måndag 7 juli 2008

Hemma igen

Har haft en sådan bra vecka i Örebro. Tycker om att vara där och tycker om att vara nära M. Har hänt en hel del. På lördagen åkte vi till Nora. Vi var ganska många som åkte. Var hemma hos någon av Marcus och Robbans kompis före, sen var det bara att packa in sig i bilen och åka till Nora. Jag var chaufför. Var ju Nora dagarna i helgen. Var inte där så jätte länge, det regnade och det var inte så jätte kul, så vi åkte hem vid tolvtiden igen. Väl hemma gick jag å Marcus å a oss å pratade nästan direkt. Känndes bra att få ur sig en del saker som man gått och tänkt på, men det är fortfarande massor kvar inne i huvudet som vill ut så jag får väl ta det. Ville igenligen inte åka hem i söndags, men det var ett måste tyvärr. Eller jag åkte ju inte hem, det var bara att åka till Sthlm och till Solna, väl där så var det match dags igen. AIK mot Gais. Var väl en sådär match, men AIK borde ha vunnit, men det blev 2-2, så vi fick nöja oss med 1 poäng. Efter matchen gick jag up till Micke å sa hej. Men var inte där så länge, jag å Knota skulle hem till Ella och Tilda där mamma hade fixat mat åt oss. Blev kotletter och potatis och en underbart god sås. Sen var det kaffe å bullar framför en film. Sen var det godnatt.
Så i morse så var det att åka hem till Hogdal igen. Och här är jag nu...men hade hellre vart i Örebro just nu. Saknar honom....

Inga kommentarer: