tisdag 1 juli 2008

Nu har jag kollat på lägenheten. Den såg väl bra ut, hade ju sett den förr, men bara när det bodde någon där. Så det var bra att se den tom. Hade med mig mamma till Sveg så hon fick kolla, hon tyckte väl oxå att lägenheten var fin. Så efter den 1 augusti så bor jag där! Efter lägenhets tittandet så bjöd mamma mig på lunch på nya konditoriet. Blev en bakadpotatis med renröra. Var kanon gott. Tack snälla mamma.
Nu har jag bara suttit vid datorn en liten stund. Laddat in lite bilder på bilddagboken. Sen frsökte jag lägga över musik till min telefon, men det går fan inte. Vet inte vad det r för fel. Får bara meddelande om att det är fel format. Men jag har ju lagt in musik tidigare....Sådant här kan göra mig knäpp...

Måste nästan sova snart...ska åka till Örebro imorgon! Måste ju vara utvilad innan jag kommer dit:)

Inga kommentarer: