lördag 12 juli 2008

Grattis Anders!


Ikväll är det 50 års kalas som gäller! Blir nog kul det där. Jag ska iaf ha så kul jag bara kan. Men just nu så funderar jag mest på vad jag ska ha på mig. Lutar åt en rosa klänning med små vita prickar och om vi ska vidare ill Känne sen så ska jag nog ha jeans och mitt turkosa linne. Blir nog bra det hoppas jag. Annars så får man väl gå naken...men man vill ju inte orsaka kaos när alla svimmar...haha. Hoppas att jag tar lite bilder så kanske jag kan lägga ut de.

Om lite mindre än 2 timmar ska jag vara klar och påväg till Jessica. Så jag ska väl börja sminka mig och äta lite snart.


Jo jag måste bara berätta att Knota kommer på tisdag. Saknar!!! Ska bli så kul att han kommer. Så nu blir det syskon fight om honom. Men vi får väl dela på honom så mycket vi kan ;)

Knota!

Inga kommentarer: