måndag 14 juli 2008

Trött efter helgen...

Jaha...nu har man klarat av helgen. Det har vart en väldigt rolig helg som man kommer att komma ihåg. Det startade med 50 års kalaset på lördagen. Började med att åka till Jessica och fixa lite för att vi sedan gick till Knoppers och mötte upp ett gäng. Vid fyra tiden var vi samlad trupp till Bengtsgår´n där kalaset skulle hålla till. Där var det sedan mat och underhållning av Stoffe. Var riktigt trevligt. Och det var en rolig middag med massa skratt.
Efter att kalaset trappat av lite så blev det vidare till Känne. Där var det massa folk, hörde idag att det var 516 inlösta. Så det var ju kul. Men det blev inte en enda dans. Blev mest att man satt på den där bänken och pratade och kollade på folk. Men det var väldigt trevligt ändå, trots alla knottbett man har fått.
Har igentligen massa att skriva, men har bestämmt mig för att inte göra det. För då får jag skriva en hel bok. För så mycket har jag att berätta...för det var en sådan lyckad och trevlig kväll och man fick se en massa folk. Så Marie, jag hoppas att du följer med mig nästa år!!

Idag har jag vart i Sveg och skrivit på kontraktet för lägenheten. Fick även nyckel så jag fick flytta in när jag ville. Så det blir nog att man gör det till helgen. För nu i veckan går det ju inte för Knota kommer ju. Klockan 13.00 imorgon så skall jag hämta honom i Ljusdal. Så det är nog bästa att jag sver nu...ser att klockan har passerat midnatt....

Inga kommentarer: