fredag 4 juli 2008

Då har man vart är iÖrebro sedan i Tisdags kväll. Har hunnit med en hel del faktskt. När jag kom i tisdags kväll så blev det att vi tittade på film och åt mat från donken. Trevligt trevligt. I Onsdags så föjde jag med grabbarna och kollade på när de flugfiskade. Var tilett ställe som hette Dammsjöarna. Var riktig fint men var mer knott än i Norrlands djupaste skogar. Så man fick ju lite panik och inte hjälpte det att ha på sig sådant där mygg stift heller...men vi var inte där å jätte länge. Jag körde faktiskt. Så vid halv elva så hämtade vi upp deras mamma kicki i stan.
Igår så spenderade jag dagen med Kicki medans Marcus jobbade. Vi var en sväng på Rusta och ÖB, sen hem till deras mormor. Tiden bara rann iväg och helt plötsligt var klockan 16 och M ringde och sa att han skulle åka hem från jobbet. Bara att åka hemåt. Vi gjorde oss klara för att åka in till sta och Behrns arena. Där ÖSK tog emot mitt älskade svart gula AIK. Behöver jagsäga hur det gick?? Det blev 1-4 och AIK fick sina 3 poäng. Men det visste jag ren innan. Grabbarna var kanske inte så överlyckliga över att ÖSK förlorade...
Idag vet jag inte riktigt vad ag ska göra. Ska först ta å äta någonting, sen vet jag inte vad det blir. Ska väl ta å sätta mig ute ett tag. Får roa mig så gott jag kan tills M kommer em från jobbet. Tur att jag har sällskap av Skurken.

Inga kommentarer: