tisdag 26 augusti 2008

Snabb lunch

Har tillbringat lunchen med Jennie. Var på dollar för att hämta lite kläder som pappa tagit med från Hogdal. Var även tänkt att jag skulle hämta mina få räkningar som var kvar hos dem men de hade mamma tydligen glömt. Så jag får väl hämta dem imorogn!
Blev inte så mycket gjort än att springa in på diverse butiker. Han få ner någon matbit oxå.

Ikväll täkte jag pröva att äta något nytt. Qinua, någon som ätit det förut? HOppas det är gott. Tänkte göra det med en lax salad. Stekt lax med avocado, gurka, paprika och lite keso. KOmmer att vara så gott!

Har mycket att göra idag, filmen, powerwalk och så MÅSTE det städas! Tror jag ska föreslå ett typ av städ och disk schema hemma....?! Men det kanske inte ska behövas. Men vill börja få iordning nu! Upp med saker på väggarna, ha golv där det inte ligger massa saker på....NI skulle se mitt sovrum...det är kläder över allt snart. Och i hallen, vardagsrum mm....
Men det fixar jag ikväll.

Nä åter till jobb.

Inga kommentarer: