fredag 8 augusti 2008

080808

Tydligen så är det Stockholmarnas egen dag idag. Skulle ju vara kul att vara där nere ikväll för det verkar ju som om det händer en hel del saker där ikväll/natt. Men jag ska ju till Hogdal ikväll.
Imorgon funderade jag å Jessica på att åka till Vemdalen, men det blir nog inte så ändå. Var ju så jävla dyrt. 250 spänn för att gå in, sen är det chufför och bensin och sen ska man ju dricka något oxå. Nä det var aldeles för dyrt för min plånbok. Så jag å Jessica blir nog bara hemma hos henne, äter något gott och dricker en väldans massa gott. Vi brukar ju som sagt va alltid ha det så jävla kul när vi bara festar hemma. Har ju inte gåt fel hittills.

Igår vart det bilbingo med Sandra, Jessika, och Catta. Ingen vinst, men väldigt massa knott. Fan de var överallt.....hatar de små jävlarna. Hoppas det blir 30 minus snart så de jävlarna försvinner. Fast jag vill ju inte ha vinter heller....

Fick även ett sms igår som gjorde mig ganska glad iaf. Det var iof inte ett speciellt meddelande, men det var gulligt ändå. Gulligt på mitt sätt. Vill verkligen åka ner nu.....

Har nu 2,5 timmar kvar av arbetsdagen. Det är så segt, för det är extremt lugnt och det händer ingenting alls här. Är ju nästan lika bra att gå hem. Men det får man ju inte göra....lite taskigt tycker jag.

Har tänkt på att jag bara skriver en massa onödigt i min blogg....men jag har som jag sa igår, en enorm blogg torka.

Nu en bild jag skickade till en SV här på jobbet....






1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Tack.. =) Blir en massa Wii:ande ikväll kan jag lova.. =)