tisdag 19 augusti 2008

Helgen har passerat relativt smärtfritt.
Fredagen blev det bingo i Hogdal med Jessica och Sandra. Vann 150kr bara för att Sandra var dum nog att tuta på samma nummer som jag...Men jag fick ju dela med henne iaf. Efter bingon så åkte jag å Jessica hem till mor och far. Där fick Jessica jobba lite. Hon var så duktig och klippte till tassarna på Ina. HOn vart så fin. Men det var en liten fight innan det var över :)

Lördagen blev det street race här i Sveg och cruising. Mycket fina bilar att titta på! På kvällen sen så åt jag, Jessica och Anna tacos, senare kom Märta och gjorde oss sällskap. Även Anita kom över på lite vin sen. Vid 22.30 blev det vidare ill storön där Johnny Tudor med sitt band spelade....Väldigt bra var de iaf. Kvällen var väl si sä där...Lite jobbiga Brassar bara som var lite väl på allt som rörde sig....huvva....

Söndagen var det slapp i soffan halva dan. Diskade lite å så. Sen så kom Håkan M på besök! Väldigt trevligt! Var ju nästan 4 år sedan jag träffade honom så det var kul!

Oj.....vad tiden går nu då...hinner inte skriva mer.....får uppdatera imorgon igen!

Inga kommentarer: