tisdag 26 augusti 2008

Trött

Hur hade det varit om man fick sova om nätterna? Vet inte vad mina granar åller på med. Men det smäller i dörrar så hela huset skakar och som oftast spelas det väldigt hög musik så det är svårt att sova. Känner mig lite gnällig nu, men det är så irriterande! Så snälla, var lite tysta på vardagskvällarna och nätterna. Finns faktiskt folk som skall upp och jobba.

Igår efter jobbet blev det storhandling på Ica. 1200 kronor på mat, men nu finns det iallafall hemma. Och eftersom jag ska bli nyttig så blev det mycket GI mat. För nu skall det hända! Jag ska bli smal!!! Jag måste få bort min mage!

Efter middagen som bestod av veg. taccos med en massa grönsaker så blev det promenad med Jennie och Jessica och Jessicas hundar. Blev stora brorundan.
Igentligen tycker jag att det är skönast att gå själv med musik i lurarana, men det är bra trevligt att ha någon att gå med oxå! Men denna runda skall nu gås VARJE dag i 4 veckor enligt vårt program. Men givetvis skall jag fortsätta även efter 4 veckor.

Ikväll är det planerat att gå på bio. Ska se ARN, men jag vet inte om jag har så stor lust med det nu, men det kommer väl.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan va vi ska bli smala babe ;)