onsdag 27 augusti 2008

GI

Som ni kanske vet så har jag å Jennie börjat med GI och powerwalk. Är nu inne på tredje dagen av vårt 4 veckors program. Det känns faktiskt rätt bra. Har lite träningsvärk idag faktiskt. Igår kväll så blev det "mellanrundan" kl 22.00. Skönt att röra på sig innan man ska sova. Vi gick i ett bra tempo, fast jag tror nog att Jennie ville gå fortare, men med min kassa kondition så gjorde jag mitt bästa. Jag var rätt slut när jag kom hem och jag somnade väldigt skönt på soffan. Där vaknade jag halv två inatt, så duschen var bara att glömma...Så imorse var det till att skynda sig in i duschen. Blir byte av sängkläder ikväll kan jag lova.
Ska försöka att gå tidigare idag, direkt efter jobbet kanske? Är ju skönare att ha det gjort tidigt så man har kvällen fri sen.

Är rätt skönt att ändra sina matvanor också. Igår blev det en supergod middag. Lax med quinoa, sen en sallad på melon, avocado,gurka och paprika. Till det blev det även en klick keso.
Det är även det som är i matlåda idag. Smaskigt värre. Kan verkligen rekomendera det.
Tog tom en bild på maten...så det kanske kommer upp en bild sen.

Inga kommentarer: