fredag 30 september 2011

Ensam

Nu har jag varit i Hogdal och lämnat Tuva, hon ska ju som jag skrev tidigare få busa med sin mormor och morfar i helgen. Men jag får se hur det blir med det...saknar henne redan, så jag hämtar kanske hem henne imorgon igen. Men de ville gärna att hon skulle stanna tills på söndag. Men vi får se...Inte för att jag tror Tuva kommer att ha tråkigt, men jag däremot kommer ju att sakna ihjäl mig...

Ikväll så kommer ju J hit och umgås lite, ska bli trevligt. Jag ska väl ta å slänga mig in i duschen snart så man är klar tills hon kommer. Blir väl en hel del surrande kan jag tro. Får se om vi går ner på Knuten eller om vi bara sitter här.

Imorgon är planen att jag ska fortsätta min städning. Är det lika fint väder imorgon som det var idag ska jag putsa fönstrena och byta gardiner tänkte jag. Är väl inte så mycket kvar att städa, ser väl ganska ok ut. Är väl bara i utrymmen som inte någon ser det behöver städas i, som tex förrådet både inne och ute. Men ja, vi får se hur mycket jag orkar göra imorgon.

Nu ska jag försöka njuta av kvällen och slappna av...Men saknar ju lilltrollet så det värker i hjärtat.

Inga kommentarer: