söndag 11 september 2011

Helgerna går så fort, borde ju inte kännas annorlunda eftersom jag är hemma varje dag, men det känns ändå lite speciellt när det är helg.
I fredags var lilla Tuva hos momma å moffen så jag fick gå ut och roa mig. Gick hem till syster och sen blev det vidare till Mysen. Det vart en trevlig kväll med trevligt folk. Efter Mysen blev det hem till syster igen och där blev jag kvar tills kl var 4, sen var det hem och sova.
Igår kom ju Tuva hem och mamma och pappa bjöd mig och syster på pizza, väldans gott måste jag säga. kvällen spenderades med ett besök av herr OLW :) Det blev kaffe å lite surr. Å när han gått så fortsatte vi umgås över ett parti Wordfeud. Jag förlorade! Fan :( Men inte så lätt att hitta ett ord när man bara har en bricka kvar och det var ett jävla C. Men sitter och försöker ta en revanch nu. Nu SKA jag vinna!

Idag vet jag inte vad jag å Tuva ska hitta på, är ju grått å tråkigt ute. Men det blir väl lite mys. Ska väl städa ihop lite, åka å handla lite bröd och så som fattas och sen ska vi nog bara mysa.

Inga kommentarer: