torsdag 22 september 2011

Glömsk!

Det är inte alltid man kommer ihåg allt...Var iväg på Kosum för att handla, väl där så upptäckte jag att plånboken var kvar hemma hos Marie, men snäll som hon är så löste hon ut mig på Konsum så vi slapp åka å hämta plånboken. Väl hemma så packade jag upp blöjorna och frukosten till i morgon.
Börjar göra i ordning Tuva för natten, lägger henne i sängen och går till köket för att göra välling till henne. Upptäcker att jag glömt köpa välling, men som tur var så var det lite kvar i burken så det räckte till en flaska. Började fundera hur jag ska lösa problemet med hennes morgon välling. Hade verkligen ingen lust att behöva klä på Tuva igen för att åka och handla. Men som tur var hade mina kära grannar välling hemma som jag kunde få ta, så de löste mina problem! Tusen tack för hjälpen!

Så det första jag ska göra imorgon är att åka och handla! Ska även ta med mig plånboken!

Inga kommentarer: