lördag 24 september 2011

Öppet hus

Idag har vi varit på Myltan då det varit Öppet Hus. Det var en massa föräldrar och barn där, så Tuva hade mycket att titta på. Hon var inte alls så blyg som jag trodde att hon skulle vara. Så jag blir bara mer och mer säker på att jag valt helt rätt dagis.
Vi pratade och fikade en massa, gick en liten tipsrunda och Tuva fick en liten godispåse. Men hon är ju lite för liten för sådant så den fick mamma ;) Så det ska jag gotta i mig sen.

Efter vi vart där så åkte jag, Madde, Pappa och barnen på Knuten för att äta lite. Skönt att slippa laga mat faktiskt ;) Pappa åkte och spelade efter det och jag skjutsade syster och Minis till Hogdal då Madde jobbar imorgon. När jag kom hem till Sveg igen så gick vi till Marie och tog en kaffe och Tuva blev som vanligt jätte glad när Fanny var hemma.
Sen blev det en tur till Ica för att hämta ut paket från Ellos. Beställt lite saker till Tuva som hon ska få när hon fyller 1år. Så nu är det bara att lägga undan det och försöka hålla sig tills hon fyller. Men det är ju bara en månad kvar. Men innan dess så har jag väl glömt vart jag lagt sakerna ;)

Tuva kom i säng ganska så sent i dag, den var väl 20.30 innan hon somnade, men det är ju lördag, så det gör inget. Sen får man väl hoppas att hon sover lite längre imorgon.
Nu ska jag snart fortsätta att kika på en film, men det är ju paus för nyheterna nu...

Inga kommentarer: