torsdag 8 september 2011

Jobbig natt

Stackars lilla Tuva har nästan varit vaken hela natten. Hon vaknade vid 24 och var vaken till 04. Somnade men vaknade kl 6 igen. Det är inte lätt att vara liten och samtidigt vara förkyld.
Så idag kommer Tuva nog att ha en ganska så trött mamma...men jag får väl försöka sysselsätta oss så jag håller mig vaken ;)
Jag håller på att tvätta idag också, vilket är så tråkigt, nu vill jag ha hit tvättmaskinen. Måste säga till pappa att köra hit den snart innan jag blir galen.
Borde ju städa garderoben också....och övriga lägenheten med för den delen. Men som jag skrivit tidigare så hatar jag verkligen att städa.

Nä nu ska jag passa på att vila lite innan Tuva vaknar och innan man ska besöka tvättstugan igen.

1 kommentar:

Camilla sa...

Stackrs Tuva, inte lätt att vara liten och snuvig. Hoppas att ni båda fått vila lite idag. Så hoppas vi att Tuva snart blir frisk.

Du få ge Tuva krya på sig kramen från grannarna ;)