onsdag 21 september 2011

Var på förskolan idag igen, var där hela förmiddagen och Tuva verkar trivas hur bra som helst. Fick reda på att det är L som ska hålla i inskolningen, och det blir jättebra! Den riktiga inskolningen börjar ju den 10/10 så vi hinner ju vara där lite innan också. Men imorgon blir vi hemma för de skulle på ett annat dagis och hälsa på. Blir nog bara förvirrande för Tuva att följa med dit.

Åkte även förbi jobbet idag för att meddela att jag börjar arbeta på min födelsedag, dvs den 1/11. Och jag blev lättad över att inte hamna på ett visst konto! Så det kommer nog gå bra det där. Får kanske som jag vill ändå!

Efter det åkte jag, Marie och alla barnen för att leta reda på en dollar sedel inne på Dollar Store, den som hittade den vann en Iphone, men vi hittade ingen. Vi gav upp efter typ en timma, kan ju inte springa där hela eftermiddagen och leta som idioter. Så vi packade in oss i bilen och åkte hem till Madde och Amina, där blev vi alla bjuden på middag! Var hur gott som helst.

Tuva var hur trött som helst efter vi vart där ett tag så hon somnade i bilen på vägen hem. Jag kunde klä av henne och fixa henne för natten utan att hon vaknade. Så det blev ingen kvällsvälling för henne. Men hon kanske vaknar igen lite senare, och det vore ju inte så konstigt.

Nu ska jag ta å plocka lite här hemma, men först svara på ett sms.

1 kommentar:

Emelie sa...

Kul att det går så bra med inskolningen och att hon verkar trivas! Men så är hon ju en liten solstråle också :)