torsdag 15 september 2011

Blev bjuden på lunch idag hemma hos syster. Så jag, Tuva och Marie packade in oss i bilen å åkte dit. Blev kycklingsallad med vitlöksdressing. Smaskigt värre. Tusen tack älskade syster.

Efter besöket hos syster så blev det hem å lägga Tuva för en liten middagslur, när hon vaknade var det in i bilen igen för ett besök på konsum. Inhandlades lite mat och frukost prylar. Sen hem och göra lite middag, blev något så extravagant som Ravioli på burk idag. Ja jag vet, kanske inte den godaste maten, men det är bara att värma och Tuva gillar det. Man måste faktiskt inte laga hemlagat varje dag. Eller måste man det?

Kvällen bjöds väl inte på så mycket spännande. Tuva lekte på själv och kom till mamma för att pussas mellan varven ;) Nattade Tuva strax innan 19 och satte mig sen för att dricka lite kaffe å surra med Marie. När hon gick hem bänkade jag mig i soffan. Spelat lite Betapet med syster och slötittat lite på TV. Ska faktiskt ta å krypa ner i sängen snart för imorgon har jag en del att göra. Tänkte att jag å Tuva skulle till dagis innan lunch och hälsa på lite, sen på jobbet för att höra om de kan skriva ut ett papper till mig och sen kl 13 ska jag på möte. Så förmiddagen imorgon kommer nog att gå rätt fort.

På lördag åker vi till Örebro oxå! Ska bli så kul! Men att köra bil dit kommer inte att bli lika kul...

Inga kommentarer: