fredag 16 september 2011

Godmorgon!

Sitter i soffan med en filt då jag fryser som bara den. Tuva leker samtidigt om hon tittar på Dinosaurie tåget på TV.

Idag är det tänkt att vi ska gå till förskolan och hälsa på, det kommer Tuva nog att gilla. Sen kl 13 ska jag på möte och då får Tuva vara hos moster Madde och kusin Amina :) Känns skönare att lämna henne där en stund så slipper hon bli uttråkad över att behöva sitta still på ett tråkigt möte. Kan ju tänka mig själv vad tråkigt det måste vara att vara tyst och sitta still när man vill leka oh busa.
Känns skönt att få hjälp med allt det här nu, så kanske det blir någon rätsida på vissa saker. Synd bara att polisen tar sådan tid på sig, men det är väl inte ett prioriterat ärende, men enligt mig så har det högsta prioritet! Men hoppas att även det kommer gå åt rätt håll snart.

Nu ska jag snart fixa lite frukost, hallon yoghurt och smörgås till Tuva och kaffe till mig.


Inga kommentarer: