fredag 16 september 2011

Mitt lilla bus troll vill inte sova...hon ligger och pratar på i sängen. Hoppas att hon somnar snart för imorgon kan det finnas risk för en lång dag. Det blir iaf en dag med mycket bilåkande.

Idag har vi varit på förskolan en sväng och hälsat på, det gillades och både jag och Tuva tycker det är spännande. Så nästa vecka ska vi börja med att gå dit lite oftare.

Jag var även iväg på mitt möte idag och det gick bra. Har nu kommit ytterligare ett steg på vägen och det känns så skönt! Hoppas bara att allt går som jag vill nu! Så man kan lägga allt jobbiga bakom sig och lägga all energi på Tuva och hemmet.
Medan jag var på mötet så var Tuva hos moster och kusinen. Lät som det gick bra, och det tvivlar jag inte på. Tuva tycker om att vara där och hon älskar att busa med Amina.
Vi åkte även dit en sväng nu ikväll och åt pizza. Moster busade en massa med Tuva så hon skrattade massor.

Nä nu ska jag kika på slutet av Idol innan jag ska plocka ihop här och packa inför morgondagen!

Inga kommentarer: