onsdag 14 september 2011

Idag har vi vart på BVC för att väga lill skruttan. Hon hade gått upp 20g på en vecka. Men hon börjar få tillbaka matlusten efter förkylningen. Sen så går de väl inte upp lika mycket när de börjar röra sig mer. Hon har även börjat att ställa sig upp efter möbler, så nu går det fort.

Efter BVC så gick vi en sväng på jobbet och hälsade på. Saknar Samsung gänget, synd att det inte kommer att vara som förr när jag börjar jobba igen. Men då blir det nya utmaningar, kan säkert bli bra det också.

Imorgon tänkte jag att vi skulle hälsa på lite på dagis igen. Det uppskattas nog av Tuva. Hon verkar gilla det, känns skönt iaf. För lite jobbigt är det ju att behöva lämna bort henne på dagarna, men tror säkert att det är nyttigt för både henne och mig. Märks så väl när hon vart uppi mig för mycket, för då blir hon lite trotsigare.

Nu ska jag ta å kasta lite boll med Tuva.

Inga kommentarer: