torsdag 10 november 2011

Nu börjar jag äntligen fatta lite. Känns skönt att inte behöva sitta där som ett frågetecken längre! Idag var det faktiskt en dag när jag tyckte det var skoj på jobbe. Jag förstod det mesta...tror jag iaf ;)

Tuva fick följa med sin kompis hem efter dagis idag. Så då kunde jag handla på Ica i lugn och ro efter jobbet. Tuva hade inte protesterat att få följa med dem hem så det var ju skönt! Kul att de fick leka lite utanför dagis oxå, fast iof så ses de ju rätt mycket utanför dagis ändå.
Men det var iaf skönt för mig att veta att allt gick bra, så nästa gång kanske det är jag som får ha lekstund med barnen.
Är verkligen tur att jag har mina grannar. Vad skulle jag göra utan dem lixom? Eftersom jag är något disträ och vimsig i största allmänhet och ALLTID glömmer någonting när jag tex handlat eller glömmer handla så har de alltid ställt upp och lånat ut och hjälpt mig. Tror att jag måste se till att bjuda på en middag eller något snart. Vad skulle ni säga om det?

Marie var här nu en sväng på kvällen å drack en kopp kaffe. Alltid lika trevligt. Skulle aldrig kunna klara mig utan henne heller ;)

Jag å Tuva myste en massa nu ikväll när vi kom hem. Efter maten så satte vi oss i soffan och busade. Sen blev det en å annan puss.
Jag fick även se Tuva gå några steg idag. ÄNTLIGEN! Hon hade ju visat det för alla utom mig så ;) Men nu fick även mamma se. Man blir ju så glad och stolt så det är helt galet!! Kärlek!!

1 kommentar:

Thomas sa...

Det skulle väl vara trevligt tycker i alla fall jag :)