söndag 6 november 2011

Dagen började vid 05.30 då Tuva ville ha sin morgonvälling. Sen somnade vi som tur va om en liten stund, men sen ville Tuva upp å leka.
Hon lekte lite med sin bult bräda och bankade på för fullt. Sen var det en ballong som var väldigt intressant. Efter ett tag tappade hon lusten att leka själv och skulle busa lite med mamma :) Å det är alltid lika mysigt.
Sen var det lite frukost som gällde. Yoghurt och en smörgås med leverpastej till Tuva och även lite mjölk. Det är nog hennes favvo frukost. Hon vill ju inte äta gröt längre, men det kanske hon får nog av på dagis ;)

Idag så är det matbeställning på dagis som gäller och sen ner på Ica för att lämna in den och eventuell handla lite till imorgon. När det är klart så ska jag och Tuva på lite kalas. Mitt kära gudbarn fyller ju hela 8 år! Efter det vet jag inte vad vi ska hitta på.
Men en massa bus och mys hittar vi nog på.

Nu sover Tuva middag och jag ska passa på att vila lite jag också. Är fortfarande trött i huvudet efter första veckans utbildning.

Inga kommentarer: