måndag 14 november 2011

Helgen har vart super, men gått alldeles för fort. Åkte till Hogdal i fredags efter jobbet, det blev middag hos mamma och pappa. Spelade lite spel och kikade på tv.

På lördagen var vi på bröllop. Min kusin och hans sambo (numera fru) gifte sig och det var så fint. De var så fina och det var så kul att få vara med och dela deras stora dag. Tusen tack för att vi fick vara med!
Efter vigseln blev det smörgåstårta, som var sjukt god, kaffe och cupcakes. Blev även lite champagne :) Synd att man inte kunde följa med på festen, men det ska vi ta igen sen!

Söndagen var jag bara hemma och jäste. Lekte med Tuva, fixade matlåda och bara stökade på här hemma. Kom i säng rätt så tidigt så jag skulle orka upp idag.

Har suttit å försökt bli lite klokare idag, men ja...jag vette fan hur det går. Men det visar sig väl, det kanske ramlar på plats någon gång. Man kan ju hoppas iaf. Men det ska bli spännande sen när allt är uppe å kör så man får komma in i det och allt blir mer verkligt. Å då är det säkert lättare att lära också.

Efter jobbet så hämtade jag trollen på dagis och sen hem för att göra mat. Stuvade makaroner oh köttbullar blev det. Barnen lekte på och när Madde kom så satte vi oss och åt.
När vi ätit klart hjälpte Madde till att plocka lite leksaker och de gick väl hem strax efter 19. Tuva blev lite ledsen när de skulle gå, men det gick över fort. Nu ligger hon i sin säng och sover sött. Jag ska snart ta å dammsuga lite och sen slänga mig i duschen.

Inga kommentarer: