tisdag 8 november 2011

Har nu klarat av ännu en dag av utbildning, jag hoppas verkligen att intresset kommer snart. Jag HATAR när jag inte kan något på en gång. Jag blir så oengagerad och negativ så det är skrämmande. Nu får jag fan ta å skärpa till mig och bli engagerad och positiv. Jag SKA klara det här! Började göra ett test idag, och det gick väl si så där, då det blev lite strul med tekniken så får vi fortsätta att göra testet imorgon bitti. Det kommer nog gå bra. Jag ska se till att det gör det!

Tuva hade gått på dagis idag igen. Men hon vill absolut inte gå här hemma. Både igår kväll och nu ikväll så skulle jag "öva" henne, men hon var inte ett dugg intresserad. Men hon visar väl sin mamma när hon känner för det. För det skulle vara så kul att se.

Efter jobbet och när jag hämtat på dagis så gick vi till Marie. Hon bjöd på pannkakor, och det blev Tuva glad för :) Marie fyller även år idag, så det borde ju ha varit vi som bjöd på mat. Men får ta det en annan dag :)

Nu ska jag kika färdig på DH och sen blir det nog att sova. Måste försöka vila ut mig så mitt huvud slutar banka någon gång. Samt att jag har sån värk i rygg/axlar/nacke.




Inga kommentarer: