måndag 7 november 2011

Hon gick!!

Idag när jag satt på jobbet i utbildningslokalen så plingade det till i telefonen oh jag får ett sms från dagis. De ville meddela att Tuva gått helt själv idag! Och jag missade det :( Jag hade så gärna velat sett när hon tog sina första steg :( Men jag får väl se det en dag hoppas jag!
Hon hade gått 3 steg när det skulle klä på sig och gå ut, sen efter mellis hade hon tagit 4 steg inne i köket. Det värmer i hjärtat och man blir så stolt.
Mammas lilla tjej är inte så liten längre!

Å inte nog med det så ringde även hennes pappa idag. Tuva fick själv prata med honom. Hon sa iaf Hej Pappa. Men sen var det en massa man inte förstod ;) Så nu var första samtalet med pappa gjort.

De är väl det som hänt idag. Nu ska jag se Ensam mamma söker :)

Inga kommentarer: