onsdag 9 november 2011

Idag har det varit en bättre dag på jobbet! Så det känns skönt, hoppas bara att all info hamnar på rätt plats uppe i hjärnkontoret också.

Har även vart nervös för ett möte jag hade idag, men det var ju inget att vara nervös för. Allt gick ju bra så det var skönt. Förstår inte varför jag oroar mig för precis allt hela tiden. Nåt jag måste jobba på.

Dags att sparka igång självförtroendet och självkänslan lite!!

Då jag skulle på möte efter jobbet så hämtade Marie och hennes barn Tuva på dagis. Det hade gått jätte bra och Tuva hade blivit så glad när de hämtade henne. Tuva och hennes dagis har varit på gammelgården idag och bakat tunnbröd och grillat korv. Inte för att Tuva kanske bakade så mycket men hon fick säkert hjälpa till lite. Vi fick iaf hem en påse med bröd. Så det ska avnjutas till frukosten imorgon!

Inga kommentarer: