fredag 18 november 2011

Äntligen helg

Så har ännu en vecka i utbildningslokalen tagit slut. Ja jag vet inte hur detta kommer att gå, känner mig väldigt korkad än så länge.

Idag blev det en kort dag för Tuva på dagis, mamma åkte hit till sveg och sa att hon kunde hämta henne tidigare, så jag ringde dagis och sa att mormor hämtar vid 14. Så de har varit här å lekt å busat hela eftermiddagen. Skönt att komma hem direkt efter jobbet och inte behöva stressa. När Madde slutat kom även hon hit. Mamma åkte å hämtade pappa när han slutat och sen bjöd jag dem på pizza, vi tog hem maten hit då både Amina och Tuva var lite för busiga för att ta med ut å äta :)

Jag passade även på att låna deras bil för att handla lite på Ica. Vid 20 tiden åkte de hem och Tuva var då jätte trött, jag fixade hennes välling och hon somnade direkt i sin säng efter att hon sörplat i sig vällingen. Själv så sitter jag i soffan å jäser, har hyrt en film så jag tänkte att jag skulle kika på den innan jag ska bädda ner mig i sängen.

Inga kommentarer: