måndag 7 november 2011

Julisar

Jag sitter och kikar efter lite julklappar på nätet, men det är ju så himla svårt. Sitter å letar något till Tuva, men jag vet inte vad jag ska hitta på. Kläder har jag sett massor, men man vill ju inte bara ge bort mjuka paket. Men vad ska jag hitta på mer då?
Någon som har ett bra tips till mig?

Jag har ju sett en massa egentligen, men bor man bara i en tvåa så måste jag ju tänka på utrymmet också. Står ju iof i kö på en 3a och hoppas att jag får en snart. För jag har ju hittat massor som jag kan inreda hennes rum med. Å får jag ingen 3a så får jag väl ta å skaffa en loftsäng till mig själv så blir det ju iaf lite mer utrymme till hennes saker. Men ett eget rum skulle ju vara en dröm. Tänkt vad fint hon skulle kunna få. Men ja tills dess så får jag stå ut med våran 2a...
Men ja...tips mottages gärna!



Inga kommentarer: