söndag 20 november 2011

Idag har det varit en riktigt mysig dag. Mamma, pappa och hunden Ina har varit här hela dagen, efter 14 någon gång så kom även Madde och Saman hit. Det blev även middag med hela stora sällskapet. Riktigt söndagsmysigt. Hela Olsson delen av familjen samlad ;) Bara syskonen Ruste som fattades ;) Men till jul hoppas jag att även de är med.

Igår jobbade jag lite så Mamma och Ina sov över här då pappa ändå var på personalfest. Medans jag jobbade hade mamma varit så snäll och bytt mina gardiner. Så nu är det en sak mindre att göra till jul. Nu är det bara ljusstakarna, tomtarna, ute belysningen och lite annat små fix kvar till första advent. Undra om man skulle försöka sig på att baka lussekatter? Men jag hatar verkligen att baka...så ja det återstår att se hur jag gör.

Eftersom jag behöver sjukt mycket sömn så ska jag ta å natta mig själv nu så jag orkar kliva upp imorgon. Iof så är jag ju alltid trött mer eller mindre...

Inga kommentarer: