måndag 25 oktober 2010

Har pratat med spec. mödravården i ÖSD idag, fick en tid kl 11 imorgon för att mäta vattnet igen. Det är ju inte bra att jag sväller så mycket. Frågade vad de skulle göra om det visade sig att det ökat mycket, då fick jag till svar att de kanske tömmer mig. Jag som hoppas på igångsättning, är ju ändå bara 2 veckor kvar till BF, men de vill inte göra det på förstföderskor. Så det är väl bara att avvakta och se. Men först blir det ju att se vad de säger i stan. Blir min tredje resa dit nu på 3 veckor... Drygt och dyrt. Men denna gång tar jag bussen och sover hos Anna i natt. Är lite dumt att inte ha en egen bil, men det löser sig alltid på något sätt.
Och om de mot förmodan startar mig så hinner ju Kenneth komma upp imorgon ändå innan det är dags.

Nä nu väntar massage av sambon innan jag ska börja packa för min lilla tripp.

1 kommentar:

Emelie sa...

Jodå, jag sover som en stock när jag kan redan nu ;)

Hur går det med eran lillas sovrutiner då? För hon sov väl rätt bra just när hon kommit ut? :)

Nej, jag antar att det kommer komma bristningar som ett brev på posten. Fast morsan klarade sig bra, så jag hoppas att jag ärver det från henne ;)

Blev det mycket såna åt dig innan det var klart? :)