lördag 23 oktober 2010

Då har man vart uppe i 3 timmar redan. Hur kul är det att vakna kl 6 en lördag tror ni? Men som vanligt så vaknar jag av sammandragningar och ont i ryggen. Hoppas verkligen att det kan sätta igång snart. Orkar inte gå med denna tunga mage längre. Ska bli spännande att se vad de säger på måndag när jag ska ringa till spec. mödravården.

Idag ska jag försöka orka städa badrummet, tur att vi kanske har Sveriges minsta badrum just när det gäller städning, annars skulle jag inte ha något emot ett större. Ska väl försöka slänga in en maskin tvätt nere i källaren också.
Jag ska även på kalas idag. Fanny fyller år och det ska ju firas. Så det blir en sväng till myrgränd för lite tårta.

Hoppas nu att allt detta sätter igång det hela. Hoppas hoppas hoppas....

Kvällen igår spenderades med Jessica och Colin. Var där och fick lite fika tjattra lite och kikade lite halvt som halt på idol. Men det var trevligt.

Nä nu kanske jag ska ta tag i badrummet och sen vänta på att min käre sambo ska vakna till liv.

Inga kommentarer: